martes, 15 de diciembre de 2015

En aquesta nova etapa de modelatge 3d en l'institut Badalona VII de Tecnologia, em disposo a realitzar un modelatge d'un skate i animar-lo, també inclouré unes sabates per fer una mica més real l'animació. També per donar més resolució i realisme al skate he fet cadascuna de les peces per separat.

El primer pas es descarregar les fotos d'internet, i inserir-les al programa, per fer-ho, primer has de dividir la pantalla en dos parts per veure més clar el model amb la foto i per determinar si vols cambiar l'escala , el grossor, etc..Després en la part superior dreta de la pantalla on veus el cub podràs veure un signe +, al desplegar-lo haurás de baixar fins l'antepenúltima opció, llavors posarà "Background Images" on al clicar podrás seleccionar l'matge del teu ordinador i posar-la en qualsevol visió . Sempre haurás de posar en la part dividida de la pantalla on modeles amb la foto la visió "View Perspectiv", ja que si no, no et sortirà la foto.





 Agafem fotos de perfil i de cara i les posem en vistes "Front" i un altre de costat "Right", anem modelant amb ajuda d'un cub les dimensions de l'skate cadscun dels vèrtexs presionant les tecles A I B per seleccionar el vértex

El primer model va ser només d'una taula de skate sense cap tipus de accessori, com podem veure a continuació.






El segon pass va ser modelar els eixos del skate per després inserir-los a aquest.






De tal manera que quedés com a primera vista i resultat aquest modelatge.




A continuació vaig introduir unes rodes i amb ajuda d'uns quants cargols li vaig donar la forma que volia.





Finalment vaig obtenir amb l'unió de totes aquestes peçes el següent model.


Animacions

Tot i així per conseguir donar moviment i voda al meu projecte vaig decidir animar-lo amb diferents moviments per al video final que vaig faré.



Aqui tinc una captura de pantalla del meu ordinador de com vaig fer l'animcació




En aquest video vaig modelar una barra.






Tot aquest treball s'ha realitzat durant el 1r Trimestre i Continuarà en el segon.

Referències: 
https://www.youtube.com/watch?v=D11CIzv8FnA
https://www.youtube.com/watch?v=pO2fLtrFagw

No hay comentarios:

Publicar un comentario